Terug naar ons leven thuis.

7 augustus 2019 - Manilla, Filipijnen

Opeens was daar het besef! We gaan over een week naar huis😱🙂❤️het greep ons best wel even naar de keel maar tegelijkertijd genoten we nog eens extra van de dingen die de afgelopen tijd dagelijks zo normaal voelden; gaan en staan waar je maar wilt, s’avonds eten op het strand aan de zee de zonsondergang bekijken, boottripjes, in een hutje op het strand in bed liggen en de golven van de zee horen, wakker worden en uit je hutje het strand op lopen, rond rijden op de scooter genieten van de uitzichten en de dorpen verkennen enz enz.

En verders dachten wij in deze laatste week laten we is even een kajak tocht gaan doen met ze tweetjes, heel simpel naar een ander strandje. Het zou maar 30 min kajakken zijn, dus wij dachten oooh dat lukt wel. Nou niet dus😅vooral niet als je pedel al 5kg weegt.. dat was Ff afzien.. (vooral voor Joey trouwens want ik hield het echt niet vol de 30 min (als we der niet al veel langer over gedaan hebben) 🤭). Eenmaal aangekomen op het andere strandje, lagen we daar onder de palmbomen op een heel mooi wit strand aan de licht blauwe zee, met het zonnetje dat scheen, heerlijk! Terwijl ik eindelijk bruin aant worden was verveelde Joey zich echter alweer (waren er nog geen uur). Dus dat weer terug kajakken...(verzuurde armen).

Na deze kajaktocht in Port Barton zijn we de volgende dag naar Puerto Princesa gereden met een busje. Hier was ons doel vooral souvenirs shoppen😍(tot dat Joey er gek van werd). Verder zaten we in schattig verblijf van (alles was met vlinders, inclusief haar jurk en haarband(wrnlk haar lievelings dieren) een oud vrouwtje die maar al te graag bij alles hielp en heel nieuwsgierig was (gelukkig kan Joey daar goed mee omgaan..). Ik kon lekker zo wat rommelen, de souvenirs inpakken en me boekje vol plakken met allerlei folders die ik de afgelopen maanden had verzameld.

Vanuit Puerto Princesa vlogen we weer naar Manilla. In de stad nog naar een streetfood market met live muziek geweest en stokjes gegeten (met kip/varken enz) (Joey is er dol op). Een duik genomen in het zwembad. Nog een heerlijke massage gehad. Naar de film geweest, de Lion King (direct herbeleving van Zuid-Afrika!!) leuke film! En verder onze tijd gevuld met lekkere taartjes eten in een koffie tentje, kaarten, foto’s op de blog zetten , tijdschriftje lezen, verhaaltje schrijven en tot slot tassen inpakken, nog even een helemaal zen met een maskertje en vroeg nr bed.

En nu inmiddels op het vliegveld en nog maar een paar uurtjes tot dat de terug reis begint. Terug naar weer een ander leven en hopelijk brengen we wat wijsheid in vrijheid met ons mee hihi😇❤️

Tot snel allemaal!

Heel liefs nu nog vanuit de Filipijnen xxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma Joke,:
    8 augustus 2019
    Lieverds wat hebben jullie genoten,daar kun je nog fijn van na genieten.Ik heb genoten van jullie verhalen en foto"s.Ben blij om jullie heelhuids weer te omarmen.Nu weer terug in het mooie Nederland terug naar werk en regelmaat dat is ook weer fijn.Nada en Joey Vier Het Leven ook hier bij ons allemaal wij houden van jullie.Dikke Kus xxx Liefs Oma Joke.