Hutspot!

5 maart 2019 - Comodoro Rivadavia, Argentinië

Ja daar hadden we nou echt zin in!!!!

Thuis krijgen we eigenlijk het hele jaar door wel een stamppot op de vrijdag bij oma Hennie (die gemist worden zelfs met 30 graden) maar nu zat het weer ervoor mee. Het was namelijk maar rond de 6 graden... En daarom goed excuus voor een lekkere hutspot(zelf als je die moet prakken met vork😂)!

Hoe verder we nr het zuiden trekken hoe kouder. We zouden nog een dagje verblijven nog verder in het zuiden maar als het even lukt slaan we die over en pakken we direct de volgende bus naar de volgende plek. Niet dat het daar warmer is want we gaan richting de gletsjers die tussen Argentinië en Chile in liggen😄.

Eerst maar en heerlijk smullen van de best wel goed gelukte hutspot! Hmmmmm🥰

Xxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cora Spaan:
    5 maart 2019
    Haha ja daar is het dan wel weer voor !
  2. Saskia:
    5 maart 2019
    Hahaha. Hutspot. Moet niet gekker worden. Maar dat krijg je he. Toch weer iets bekends van thuis. 🤣🤣🤣💚
  3. Oma Joke,:
    5 maart 2019
    Ja heerlijk hutspot met bruine bonen,
  4. Oma opa:
    5 maart 2019
    Nou nog een keertje boerenkool met hema worst opa en oma
  5. Nada:
    @mama: ja precies!
    @sas: jaa t eten in nl is toch wel erg lekker hoor en we koken hier best wel vaak zelf dus zo nu en dan komen er zeker wel Nederlandse gerechten voorbij hihi
    @oma Joke: jaa de bruine bonen hadden ze hier helaas niet maar bij oma Hennie aten we ook altijd hutspot met wortel en ui dus was als nog heeel lkkr😄
    @oma marian en opa Tom: jaa lekker hihi !