Mooie routes met de bus🚌

25 februari 2019 - Las Grutas, Argentinië

We maken best wat uurtjes met de bus, wat best te doen is. De bussen zijn hier heel comfortabel met stoelen die ver nr achter kunnen en wc aan boord.

En verder vooral prachtige uitzichten terwijl je door verschillende landschappen rijdt. We kijken onze ogen uit vooral sinds we hier in Argentinië zijn. Soms rijden we uren zonder huizen of mensen tegen te komen.

Laatst ook met de bus vanuit Bariloche na ongeveer 12 uurtjes aangekomen in las Grutas.

Bariloche was een prachtig stadje en met constant uitzicht op grote donkerblauwe meren en hoge bergen met hier en daar wat sneeuw toppen.

Daar zaten we in een hostel midden in het stadje langs een meer.

We zijn er ongeveer 4 dagen gebleven en hebben 2 dagen bergen beklommen (en dus erg blij met onze nieuwe hike schoenen😀) En vanaf de toppen en om de bergen heen prachtige uitzichten gehad! Vooral heel veel bruin, groen en blauw (bruine stofwolken door het lopen in de droge aarde de bergen op, groen door alle volle bomen en blauw door alle lucht en meren).

En even later zaten we weer langs de kust in Las Grutas. Een toeristisch stadje vooral voor de Argentijnse zelf, geen backpacker te bekennen. (We merken hier in Zuid-Amerika dat de backpackers vooral van high light naar high light reizen).(En busreizen bevallen tot nu toe dus goed maar 25 uur in een bus nee dankje😁 wat dus veel andere wel doen+vliegen). Verders In Las Grutas  een dagje strand gehad. En weer verder met de bus naar weer een nieuwe plek 3a4 uurtjes verder op langs de kust genaamd Puerto Madryn.

Liefss vanuit Las Grutas, Argentinië