Raar maar waar:D

15 december 2018 - Cabo Frio, Brazilië

Jaja raar maar waar Joey en ik hebben zomaar 5 uur lang op het strand zitten chillen! (Normaal houden we het nog geen half uur uit). Heerlijk onder een parasolletje en tussen door lekker zwemmen in een prachtige zee!

Ook raar maar waar we zijn alweer meer dan een week onderweg!!!! We zijn nu alweer in het 3e stadje beland; Cabo Frio en het is heerlijk hier!! Joey heeft zijn nieuwe roeping gevonden als gids; Gister had hij zomaar heel leuk een hele mooie route door deze stad uitgestippeld en op allerlei punten te vertellen wat er te zien was hihi:)

De eerste 2 dagen in Brazillie waren bewolkt met wat regen en daarna alleen maar stralende zon met strak blauwe lucht en 30 graden(we zijn inmiddels goed gekleed met petjes en goede zonnebrillen en vaak lange mouw!) (en alsnog verbrand!) De mensen in Brazilië zijn allemaal heel vriendelijk en totaal niet opdringerig. Verder zijn we hier in Brazilië vooral heel veel aan het rondlopen, onderzoeken hoe alles werkt( van waar de bussen gaan en hoe we van plek naar plek komen), waar je eten kan halen( ze eten hier heel uitgebreid lunch bij een selfservice en verder in de avond gwn thuis), de taal aan het leren( we moeten wel want niemand spreekt hier Engels haha), nieuwe diersoorten zien, de cultuur aan het ontdekken en vooral aan het laten bezinken dat we niks hoeven. Door de mooie stranden hier hebben we helemaal het vakantie gevoel!

Joey en ik gaan zo weer de tassen in pakken en waarschijnlijk vroeg der in zodat we morgen weer vroeg op pad kunnen naar het volgende stadje!

Groetjes en veel liefs vanuit Cabo Frio

Ps. We hebben onze reisblog vanaf nu privé gemaakt beveiligd met een wachtwoord dus graag alleen het wachtwoord voor jezelf gebruiken:)

1. Bibi:
    17 december 2018
    Gaaf hoor! Komen jullie toevallig ook langs de stad Santos? Daar komt Giel vandaan
  2. Nada:
    17 december 2018
    @bibi bedoel je de plek santos vlak bij sãu paulo?
  3. Ineke:
    20 december 2018
    Goed om te zien en te horen dat jullie genieten is wel heel mooi daar en het weer ben jaloers veel plezier xxx
  4. Nada:
    20 december 2018
    @ineke; aah jaa Cabo Frio is echt wel een aanrader als je een lekker zon zee strand vakantie wilt. Dankjee xxx